پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پریای من

روز پدر

1390/3/25 10:56
نویسنده : ریحانه
1,099 بازدید
اشتراک گذاری


 

اس ام اس و پیامک زیبای تبریک روز پدر


تصاویرشباهنگ Shabahangدیدگانت از همیشه شاد تر

 شهر قلبت زنده و آباد تر

  غصه هایت دم به دم ای مهربان

 در گذر گاه زمان بر بادتر

 پدرم روزت مبارک


۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩



تصاویرشباهنگ Shabahangهمسر بی همتای من ، با یک دنیا عشق

روز مرد را به تومهربانترین و تنها تکیه گاهم


تبریک میگویم و آزروی بهترین ها را برایت دارم


     

شکلک های شباهنگ Shabahang- Roses






تقدیم به همه باباهای دنیا


     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sara
25 خرداد 90 10:53
لطفا به نی نی من رای دهید کد141 با سلام به شما دوست عزیز. نی نی من در مسابقه خواب فرشته ها جزو برندگان بوده . لطفا اگر دوست داشتید کد 141 را از طریق تلگراف به مدیریت ارسال نمایید تا تارای من برنده بشه. پیشاپیش من و تارا از شما ممنونیم. اگر به دخترم رای دادید به وبمون هم سری بزنید و آدرس وبتان را بدهید تا جزو دوستان تارا و پیوندهایمان اضافه تان نمایم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پریای من می باشد