پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

پریای من

علاقه های پریا جونم

1390/3/29 19:41
نویسنده : ریحانه
839 بازدید
اشتراک گذاری




 




      زیباپریای من شعر: تو حوض خونه ما         

ماهیهای رنگارنگ            بالا و پایین میرن   

با پولکهای قشنگ         با چشمای نازشون    

به هم نگاه میکنن        
همو صدا میکنن         

 
کلاغه تا میبینه کمین میگیره          

میخواد ماهی بگیره      ماهیها قایم میشن     

به زیر آبها میرن       کلاغه شیطون میشه زار و پریشون


 


زیبا

زیبارا خوب بلدی بخونی، صلواتو بسم الله و قشنگ میگی ، 

حروف آ - س - خ -را هر جا ببینی دورشو خط میکشی
کارهای خوبی که میکنی سلام دادن ،تشکر کردن ،
بعد از خوردن غذا الهی شکر گفتن     زیبا 

زیبادستت درد نکنه گفتن، خیلی حرف گوش میکنی
و زود قانع میشی

دستشویی داشته باشی زود زود میگی
زیباعاشق دوچرخه سواری هستی و با پسر عموت
امین تو حیاط بازی میکنی

به لباس خیلی علاقه داری

و بازی مورد علاقه ات هم لباس فروشیه

لباساتو از کشو بیرون میاری و روی میز میچینی و به من میگی
 (خوب خانم چی میخواستین ؟)

(جنس این لباس خیلی خوبه )(تخفیف هم میدم )

 

 زیباخلاصه دختر خیلی ناز و خوبی هستی 
من و بابات عاشقتیم

 




پریا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فرشته
31 خرداد 90 23:45
به به چه دخمل نازی
خاله نرگس
31 خرداد 90 23:46
الهی من قربونت بشم عزیز خاله چقدر ناز و با ادبی گلم بووووووووووووس
سما
31 خرداد 90 23:47
آفرین به پریای ناز
رویا
31 خرداد 90 23:47
هزار ماشالله
مژگان
31 خرداد 90 23:49
قربون این دخمل ناز آفرین به مامانش که این چیزای خوب و مینویسه
مامان مانی
31 خرداد 90 23:49
چه بازی قشنگی
مامان هدی
31 خرداد 90 23:51
بوس برای پریا خانم خوشگل و با ادب
محمدحسین عشق جاودان
7 تیر 90 10:17
موفق باشي عزيزم . چه دختر زرنگي.
مامان مسیح
21 تیر 90 4:27
سلام ریحانه جون....خوبی ؟ پریا خوشگله خوبه ؟ ممنونم عزیزم... اسم نرم افزاری که باهاش عکسای مسیح رو درست میکنم...fraaming studio هست...تو اینترنت سرچ کنی راحت پیدا میشه..حجمشم کمه زود دانلود میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پریای من می باشد