پریاپریا، تا این لحظه: 16 سال و 2 روز سن داره

پریای من

تولد پریای گلم

1391/2/17 10:00
نویسنده : ریحانه
1,148 بازدید
اشتراک گذاری


  شکلکهای جالب و متنوع آروین


پریای نازم




تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی


با یه گریه‌ی ساده به دنیا بله گفتی


ببین تو آسمونا پر از نور و پرنده اس


تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خنده اس



تولدت مبارک

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

زبانکده محصلامروز هوا دوبارهزبانکده محصل
حس قشنگی داره
نم نم عشق و مستی
از آسمون میباره


تولدت مبارک

ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
بسته به تو جون من
   شکلکهای جالب و متنوع آروین
پریای عزیزم

2015.gif
لحظه های هستی من از تو پر شده ست
در تمام روز
در تمام شب
در تمام هفته
...در تمام ماه
در فضای خانه .. کوچه .. راه
در هوا .. زمین .. درخت .. سبزه .. آب
در خطوط در هم کتاب
در دیار نیلگون خواب
...



خوب خوب نازنین من

.
.
.
تولدت مبارک

  شکلکهای جالب آروین

گل من



زبانکده محصلقشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توستزبانکده محصل

خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست ...

زبانکده محصل
تولدت مبارک . . . دوستت دارم



 شکلکهای جالب آروین

 
تولدت مبارک

پسندها (1)

نظرات (13)

مامان پارساجون
7 اردیبهشت 91 18:26
تولدت مبارک خوشگل خانوم
مامان ماهان
7 اردیبهشت 91 18:52
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
خاله جون
7 اردیبهشت 91 18:53
پریای من تولدت مبارک چه خوب که بدنیا اومدی و چه خوبتر که دنیای مامان و بابا شدی
مریم
7 اردیبهشت 91 18:53
پریا خانم تولدت مبارک
یه دوست
7 اردیبهشت 91 18:54
تولد دخمل نازتون مباررررررررررررررررررررررک
مهسا
7 اردیبهشت 91 18:54
خوشگل خانم تولدت مبارککککککککککککک
مامان نیکانیی
10 اردیبهشت 91 18:31
تولدت مبارک خوشگل نازمصد سال زنده باشی گلم
کوثر ابجی کیمیا
16 تیر 91 17:43
سلام.......دیر اومدم؟ زود اومدم؟ فک کردم الان تولدشه نگو این پست ماله 2 ماه پیشه به هر حال پریا جون تولدت مبارک
مامانی درسا
5 اردیبهشت 92 2:18
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله که دستان پر مهر خداوند نگهدارت باشد
مامان حسین جون
5 اردیبهشت 92 8:52
سلام صمیمانه و از ته قلب سالگرد تولد پریا جون رو تبریک میگم و براش آرزوی سلامتی می کنم
مامان مانی مسافر کوچولو
5 اردیبهشت 92 11:28
مامان سونیا
5 اردیبهشت 92 18:25
``````` * ` ` * ` ` * '```````` 0 ` ` 0 ` ` 0 ```````` ||___||___|| ```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` * ```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0 '```_||_{_______”_____}_||_ ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{_____________”________} ♫ ♪ ♫تولد تولد تولدت مبارك♫ ♪ ♫
خاله پارمیدا
5 اردیبهشت 92 20:29
تولد نی نی نازتون مبارک اگه دوس داشتید وبلاگ همدیگه رو لینک کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پریای من می باشد