پریاپریا، تا این لحظه: 16 سال و 14 روز سن داره

پریای من

دل نوشته..........

1390/2/3 0:33
نویسنده : ریحانه
556 بازدید
اشتراک گذاری


           

پریای نازم ۳سال است که در کنار هم
هستیم با هم نفس میکشیم با هم میخوابیم
با هم به گردش میرویم باهم غذا میخوریم
باهم زندگی را حس میکنیم باهم.................
گاهی اوقات باورم نمیشود که دختر ناز و زیبا
و با ادبی چون شما دارم وبارها و بارها خدا را
شکر میکنم که گل زیبایی    مثل تو را به من هدیه داد .
تا تولد شیرین ترین میوه زندگیم ۲ روز مانده ....
پریای گلم دوستت دارم .......
 



                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله
3 اردیبهشت 90 8:07
چقدر قشنگ نوشتی بوووووووووووووووووس
سما
3 اردیبهشت 90 8:08
آفرین به این مامان پر احساس
نازی
3 اردیبهشت 90 8:09
خیلی نازی پریا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پریای من می باشد